lunes, 12 de marzo de 2012

Txistea

ERREGE JAUREGIA
Afaria S.M. urtebetetze ospakizuna. Erregeak.
Royalty, politika, noblezia, etc pertsonaia afaria joatea ....

Honetan, gonbidatuek mahaian esertzea. Taula luxua liluratu, Sonsoles senarra kontatzen du:

- Oh, Jose Luis, begiratu nola estaltzen gehiago tximinoen. Pure urre,, diamonds eta emeralds encrusted. Joan Porfa, catch me oroigarri bat! Etxebizitza horietako bat izan behar dut ...

- Baina, Sonsoles, mesedez ...

- Esne-Ez, mesedez! Estaltzen duzu me now bat hartu duzu ...

- Beno, ondo, ez ondo.

Beraz, presidenteak surreptitiously labana bat ase eta bere txaketa jartzen ....

Eskuin aurrean Ezkontza Zapatero, Rajoy eta bere emazte hark zeregin osoan izan ziren. Senarra kontatzen du:

- Mariano Go, haurra, hartu nazazu zure niri.

- Baina Jainkoaren maitasuna, nola egin dezaket I?

- Baita ere. Eta ez, ez dut defendatzen ...

- Beno, edozein dela ere esan duzu.

Beraz, bera asmorik Zapatero, Rajoy doa labana inozoak, baina bere eskua bertan astintzen traizio zion, labana hainbat aldiz sakatuz edari bat, zorte txarra ... clink, clink, clink , clink, clink ....

Isiltasuna da, eta ez blushed zer egin ez jakitea, jaikitzen eta bere kristalezko kanpo goratzen du eta esaten du:
- Bere Maiestate Juan Carlos erregeak, askoz gehiago betetzen dituen xigortuak. Maiestate Zorionak!
Eskaintza guztiak, eta Rajoy, sentitzen badabil.

- Egia esan, Mariano, nortzuk dira baldarra. Nago nire labana gabe utzi, beraz, orain joan zikinak dezakezu.
- Baina haurra, ez dut ikusten duzu. Izan daiteke.
- No That, ez eta ez ... Sonsoles labana bat du, eta bat egin nahi dut.
-Phew, benetan, zuk behaketa jarri pesadita ... baina hala ere, egia da estalkia baliotsua da.
Beraz, berriro doa labana, baina eskuan traizio zuen behin eta berriro kristalezko sakatu. Clin, clin,, clin, clin, clin ...

Berriz ere, ez da hildako isiltasuna, beraz, Rajoy itzuli gora du eta esaten du:

- Bere Maiestatearen Queen Sofia ogi ona azafata bat, besteak beste, eta, beraz, ederra izateaz.
Sofia, ederra!
Eskaintza guztiak eta eseri berriro ere badabil.

- Ezertarako zara! Ezin duzu catch me miserable, labana bat.
- Baina ....
-Nor da edo ezer! Nire labana nahi dut eta orain nahi dut.
- Baina, izan daiteke, eta nire dardarka eskua ez dit ikusten duzu ....
- Zer egingo ez dizute? Beno, joan uzteko dezakezu, nola ez dit labana orain, ikuskizun bat muntatu hemen mundu osoan aurretik.
- Baina ez bezala ...
- Ez da ondo edo ezer. Orain joan fucking dut. Eta ez itsasten zure hanka solteak, guztion aurrean dibortzioa dizut.

Mariano Beraz, bere emaztearen haserrea, erabakiko labana harrapatzen saiatu berriro, baina ... clink, clink, clink, clink, clink ...

Erabateko isiltasuna, hotza izerditzen bere aurpegia zeharkatzen. Nabarmentzen zuen eta bere emaztearen haserrea aurpegia ikusten dio:
- Dezagun magia trikimailu bat egiten dit. , Labana hau ikusiko duzu izan dut nire eskua? Zer desagertu egingo dut:

Sartu nintzen nire jaka, magikoa pase batzuk flus, Flis, flas ematen dut,

eta ... .....

Zapatero, jaka da begiratu!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario